Klachtenregeling
U mag er vanuit gaan dat wij ons vak zo goed mogelijk uitoefenen.
Heeft u toch klachten over de behandeling of de manier waarop onze ergotherapeuten met u omgaan, dan is het goed om dit kenbaar te maken. Voor uzelf, voor andere patiënten en voor de kwaliteit van onze praktijk.
Om te beginnen raden wij u altijd aan om een gesprek aan te gaan met uw behandelend ergotherapeut of contact op te nemen met de directie van de praktijk. Dit kunt u schriftelijk of telefonisch doen.
Wij zullen altijd een gesprek met u aangaan om de eventuele problemen op te lossen.
Als u zich daar zekerder bij voelt, kunt u altijd een bekende uit uw familie- of vriendenkring vragen aanwezig te zijn bij dit gesprek. Levert een gesprek niet het gewenste resultaat op, dan kunt u advies en ondersteuning vragen van de afdeling Informatie- en Klachtenopvang Gezondheidszorg (IKG).
Voor adresgegevens van een afdeling IKG bij u in de buurt kunt u informeren bij Klachtenopvang Zorg:
0900-2437070
(€0,10 per minuut)